Sider

lørdag 25. februar 2012

Her går det nedover....


men virkelig på en positiv måte. Å bygge hus er virkelig en utfordring for kroppen, og man holder på i så mange timer av gangen slik at det blir rene treningsøktene. 

Synes ikke det er så særlig moro å trene, men jeg begynte å svømme en gang i uka i høst så jeg har begynt å komme litt i form igjen. Men denne runden som vi har vært gjennom de siste 9 ukene fra romjula har virkelig gjort at jeg har kommet i form. 

Men ikke minst. Det har vært en effektiv slankekur. Jeg har nå gått ned 12 kg på disse ukene. Har ikke tenkt på hva jeg har spist så det er ikke på grunn av det. Det må være at man er så mye i aktivitet.

Så nå er det bare til å holde aktivitetesnivået oppe etter at vi har kommet på plass slik at jeg holder på dette og ikke minst klarer å gå enda flere kilo ned. Det hadde vært moro å få til. Men det betyr mer trening enn svømming, men også holde på med den. Må nok også begynne å tenke på hva man putter inn i seg for å holde dette vedlike.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar