Sider

søndag 3. juni 2012

Dørskilt og hvordan henger man de opp egentlig?


Ting tar tid - det er helt sikkert - mellom all jobbing på jobben for oss to voksne både tidlig og sent, og få hjemmelivet til å gå i hop så er det mange ting som enda ikke er på plass i huset.


Denne helgen fant jeg tilfeldigvis et søtt skilt jeg ville ha til gjestetoalett døra og har hengt opp på døra. Senere på dagen da 12 åringen og jeg var i byen fant han dette skiltet som han ville at de skulle ha på badet deres så da fikk han kjøpe det.


Men så er spørsmålet - hvordan henger man opp skilt på døra. Det er fyllingsdører og ikke av tre så det er ikke snakk om at jeg vil sette inn en spiker i de. Nå har jeg brukt hvit papirtape, men det er ikke holdbart for idag har jeg plukket opp skiltet til gjestetoalettet opp fra gulvet to ganger. Bra det er i blekk-materiale :)


Er det noen som kan hjelpe meg med å finne en måte å få hengt opp skiltene litt bedre ?



1 kommentar:

  1. Heisan!! Fine skilt!!
    Mitt tips er å bruke kitt,det lager ingen merker og henger godt,mye brukt her hos oss!! :-)
    Lykke til,klm ingrid l

    SvarSlett