Sider

søndag 16. oktober 2011

følelse av hage og luftighet



Slik ser det ut hos oss om dagen.  Det er fylt på med mye masser og vi har fått inntrykk av hvordan det kan bli til slutt. Mannen har helt klart en mye bedre forestilling enn jeg for jeg klarer rett og slett ikke se for meg hvordan det kan bli til slutt. 


Det ligger igjen en haug med stein for hullet hvor inntaksledningen skal inn for her har det skjedd noe krøll så dette var ikke levert enda, men i morgen skal visst det være på plass.


 Nå er det fylt opp med 3 nivåer, en for kjeller, en ved terrasse, og det høyeste ved gårdsplassen. Men på bildet ser det ut som at i en nedoverbakke, men ser litt annerledes ut i virkeligheten.



I kjelleretasjen får vi helt uventet en stor hageflekk. Vi er imponert over hva graveren har fått til her så her kan vi også få et flott sted å nyte utsikten på.


Nå er det bare å vente på at snekkerne skal bli ferdig med veggene inne på låven sin, de skal være ferdig med to så langt og vi har fått vite at de skal være klare til å begynne å sette opp første etasjen i uke 43.
Vi gleder oss.

2 kommentarer:

  1. Spennende spennende!! Gleder meg til å se oppdatering i uke 43!! :-)

    SvarSlett
  2. Spenndene!!!
    Og utsikt er flott!
    Deilig å se ut uten å se på no' spesielt!
    Jeg vet!!

    Klem - og go' uke!

    SvarSlett