Sider

søndag 5. august 2012

Project Life

Har du hørt om Project Life - det er en ting som går som farsott over scrapbookingens verden. Egentlig er det en dagbok i bilder og ord, og det har vært mitt mål å ha en slik dette året. Derfor har jeg tatt bilder hver dag gjennom hele 2012 og notert ned ting som skjer i en app på Iphonen min som heter Day One slik at jeg ikke glemmer bort ting når jeg endelig kan sette i gang.


I 2010 lagde jeg en lignende fotobok men den er bare i bilder og jeg skrev ikke så mye om hva som var skjedd, men det er allikevel moro å bla i den og se hva som skjedde gjennom året.


Nå i sommerferien har jeg endelig hatt litt tid til å starte på prosjektet, og det har vært moro å gjøre se tilbake på det som er skjedd i året. Jobber med fra nå og bakover mot nyttår så her får dere en titt på de to siste ukene og en titt over hvordan ferien vår har vært. 




I tillegg til bilder tar jeg også med sms'er som jeg tar fra mobilen, været, status fra facebook og andre morsomme ting som kan fylle sidene. 

Prøver å få ungene til å bidra litt, men de begynner å bli så store at de synes ikke at det er så gøy dessverre så det blir mye mitt syn på hvordan ting har skjedd. 

1 kommentar: