Sider

fredag 8. juni 2012

Veranda


Litt etter litt faller også uteplassene på plass. Vi har valgt å sette spisemøblene et annet sted enn opprinnelig planlagt denne sommeren.


Spiseplassen har havnet på nordsiden av huset. Vi trodde at det ikke kom sol der på grunn av alle trærne som står oppover åsen her, men av en eller annen grunn så kommer sola om ettermiddagen og kvelden allikevel så det kan bli koselig der utover sommeren.





Å stå å grille med denne flotte utsikten over Oslo fjorden skal man ikke klage på.



Spiseplassen vår ble flott med ny voksduk fra Green Gate, telys lykter og grønn løper. 
Spanske margeritter har fått pynte opp i en av blomsterpottene. Er det en blomst jeg må ha om sommeren i en potte så er det spanske margeritter. Av en eller annen grunn tiltaler den blomsten meg veldig.



Denne dagen skal bli slitsom- sommerfest på jobben med innlagt trening først. Vi skal sykle ca. 50 km til Stavern først. Har hatt en del treningsturer i løpet av våren for at det ikke skal bli for ille, men jeg har ikke nådd så langt enda. Etter at vi kommer til Stavern returnerer jeg hjem for å være med mannen på sommerfest på jobben hans, aller første gang de arrangerer fest med partner så den må jeg jo ha med meg for å hilse på kollegaene hans.

Ja og på denne flott dag for 41 år siden ble jeg storesøster for aller første gang - så Gratulerer med dagen lillesøster, og verdens beste tante til ungene. HIPP HURRA!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar