Sider

onsdag 14. mars 2012

Fra utsiden

I forrige uke ble snekkerne helt ferdige og nå har jeg fått tatt bilder av hvordan våre to verandaer 
tar seg ut på huset.
  
Slik ser verandaen på forsiden av huset ved siden av kjøkkenet ut på utsiden av huset  
 og slik ser det ut når man er på verandaen. Den er mye større enn vi forestilte at den skulle bli.

 

Verandaen på baksiden er også større enn vi antok at den skulle bli. Den er bredere så vi har plass til å ha spiseplass med grill om vi ønsker. Vi må nesten se hvordan sola kommer i sommer. 
Lørdagen satt jeg og nøt sola i den "lange" tarmen for jeg har satt ut rottingsofa utenfor soverommet vårt og det var så deilig å sitte der og se utover fjorden. Vindstille var det også, noe det ikke var da jeg litt etter åpnet utgangsdøren og vindkastet dro den rett opp.



  

og slik ser første etasjen ut når man er ute på verandaen. 

1 kommentar:

  1. Grattis. Det ble flott. Vi skal også ha liggende verandra kledning. Jeg syns både huset og verandaen ble veldig fin.

    SvarSlett