Sider

torsdag 12. april 2012

Ut av sokkeskuffen


Alle mødre sine mareritt må vel være den stadig voksende haugen med sokker. Og når man har gått gjennom sorteringen så tar det ikke langt tid for at haugen er like stor igjen.


Jeg bestemte meg for at etter at vi var flyttet så skulle dette marerittet ta en ende for mitt vedkommende. Søkte på nettet for å finne ut om det finnes noen løsning som jeg kunne bruke og kom over denne sokkeklypa - Cyclops Sock Clip, som kan kjøpes på Amazon

Jeg kjøpte 3 pakker - så jeg har 60 stk., men det er for lite må nok ut og kjøpe flere.

Cyclops Sock Clip - Keeps an Eye on Your Socks - Pack of 20 Multi-colored Clips




Har lagt de en krukke slik at de er enkle finne frem når de skal brukes.

Før jeg legger sokkene i vaskemaskinen så parres de og settes sammen med klypen. Det er så deilig bare å henge de rett opp på klessnora, og så brette sammen når de er ferdig tørket.



Og nå kan storesøster endelig bruke like sokker nesten hele tiden. Hun er kjent for å gå med ulike sokker for det tar jo altfor lang tid å se etter to like når man står opp om morgenen og det ikke finnes noen like.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar