Sider

tirsdag 10. januar 2012

ikea og fremgang

Vi er ennå ikke i gang med å begynne å jobbe denne uka for i går ble det skikkelig runde til Bauhaus og Ikea for mor og barn, mens far hadde jobbekveld.


Planen på Bauhaus var å bestille vaskeromsinnredning og kjøpe 9 ltr. spann med Pure Color. Fikk gjort det siste for det var jo kø på hun ene som var i bade/kjøkkenavdelingen og jeg hadde ikke tid til å vente så lenge. Så da ser det ut som at de går glipp av det salget.


På Ikea skulle vi bestille salongen som vi skal ha til stua som er på salg og det gikk greit og levering skjer rett rundt antatt flyttedato. Ungene skulle få litt ideer til soverom og finne ut skapdører til skapene sine. Etter runden så ble det noen endringer på tidligere lagte planer, men så lenge ting ikke er kjøpt er det jo ikke noe problem :)


Storesøster drømmer nå om denne skapinnredningen til sine klær med hvite høyglansede dører.




Lamper - mannen blir oppgitt av alle mine - det var stilig og det var stilig. Jeg får ikke bestemt meg. Dette hadde vært stilig over stuebordet. Som sagt over - inntil lamper er kjøpt inn så har jeg rett til å endre meg eller hva ?


Dette er grunnen til at Bauhaus sannsynligvis gikk glipp av et salg mandag. Denne vaskeromsinnredningen vil storesøster at vi skal ha og jeg er egentlig veldig enig med henne. Det blir stilig mot hvite panelvegger :) Og storesøster har lovet meg at får vi dette vaskerommet skal til og med hun hjelpe meg med å få klær vasket (tror jeg på den, tro ??)


Hadde egentlig tenkt å ha skap med skittentøyskurvene inni. Men dette var utrolig stilig da... så det spørs om det ikke bare blir et skap som står der hvor skittentøyssjakten kommer ned og så blir det som dette i rommet.


I dag har jeg vært på jobb i Sverige og overtid på mannen så ingen jobbing i kveld heller. Men vi rakk en tur innom huset for å se hva som var skjedd. Kjøkkenet skulle ha kommet, men det hadde det ikke.



Parkett og laminatgulv er kommet inni huset. Her ligger Salsa parketten fra Tarkett som vi skal ha i mesteparten av første etasje utenom inngangspartiet.



Endel av vinduene hadde fått utforinger som her på kjøkkenet. Det ble brede karmer selv uten blomsterbrett.


På badet i kjelleren, vaskerommet og det tekniske rommet er våtromsbelegget lagt. Det er mosaikk design på, men bildet her viser det dessverre ikke. Får ta et bedre bilde senere.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar