Sider

søndag 6. mai 2012

aktiv søndag


I dag har det vært en litt mer aktiv dag en ellers - mulig det var litt energi som kom fra sykkelturen jeg hadde på formiddagen.  Ser jo at det innebar en del mat - men jeg elsker å holde på mitt nye kjøkken så det er jo ingen bakdel. Dersom du har lyst til å lage noen utrolig gode snurrer - så sjekk ut trinesmatblogg.no for der finner du oppskrift på sjokoladesnurr og kanelsnurr.

Har den siste uken holdt på med oppslagstavle prosjektet mitt - tar litt tid mellom hvert strøk siden det må tørke og jeg er jo på jobb om dagen så da blir det kveldene som må brukes. 

Var flink til å ta bilder og dokumenterte det da i photoshop. Jeg har drevet med digital scrapbooking i 9 år snart, men vært lite av det i det siste året, og fikk nå veldig lyst til å scrappe en side med alle iphone bildene mine. Har hatt nok å henge fingrene det siste året, men det har vært rart å ikke gjøre det jeg har holdt på med mens man sitter foran tv'n om kvelden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar